Subject: Austria justiitsministri õnnitluskiri
From: <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB"
Cc: "Kristiina Viks"
Date: Tue, 16 Apr 2024 15:37:02 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastan Teile Austria justiitsministri Alma Zadici õnnitluskirja minister
Timpsonile. Tegemist on kirja elektroonilise eelkoopiaga, originaal saabub
posti teel hiljem.

Heade soovidega

Austria Suursaatkond Tallinnas

Kristiina Kivilaan

Nõunik-tõlk

Vambola 6, 10114 Tallinn

Tel.: +372 627 8744

E-Mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.aussenministerium.at/tallinn>
www.aussenministerium.at/tallinn

 <https://www.facebook.com/OeBTallinn/>  <https://twitter.com/AustriainEE>
<https://www.instagram.com/mfa_austria/?hl=en>

<https://www.bmeia.gv.at/reise-services/leben-im-ausland/wahlen-und-direkt
e-demokratie/europawahl-2024>